مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه گفت: با توجه به شرایط ویژه بیماری کرونا، نوزدهمین یادواره شهید گمنام روستای مانی بصورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار می شود.

نوزدهمین یادواره شهید گمنام روستای مانی برگزار می‌شود . 

حجت الاسلام عبدالرضا کرمی نژاد با تسلیت ایام حزن انگیز فاطمیه، اظهار داشت: همه ساله در ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره شهید گمنام روستای مانی برگزار می شود که امسال با شرایطی که بیماری کرونا ایجاد کرده و دوری از هر گونه تجمع و گردهمایی جمعیت، مراسم نوزدهمین یادواره شهید گمنام روستای مانی بصورت مجازی برگزار می‌شود.

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه
حجت الاسلام عبدالرضا کرمی نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه

وی افزود: نوزدهمین یادواره شهید گمنام روستای مانی روز یکشنبه 28 دی ماه در روز شهادت بی‌بی دو عالم، ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت نه و نیم صبح در فضای مجازی برگزار و این مراسم از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی مجتمع مس سرچشمه در فضای مجازی پخش خواهد شد.

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه ادامه داد: در این مراسم که به همت مجتمع مس سرچشمه بویژه روابط عمومی مجتمع، اهالی روستای مانی و شهرداری سرچشمه برگزار می شود، حجت الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان به عنوان سخنران و کربلایی حجت رضایی به عنوان مداح یاد و خاطره شهید گمنام روستای مانی را گرامی می دارند و ان شاءالله عموم مردم شهیدپرور نیز این مراسم را از فضای مجازی دنبال خواهند کرد.

حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام (ره) تاکنون دو مرتبه در این یادواره حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخته است.

کرمی نژاد با تاکید بر اینکه برگزاری مجازی این یادواره‌ در شرایط کرونایی کشور، ادای دینی به این شهید گمنام خواهد بود، افزود: شهید گمنام روستای مانی در آذرماه سال 1381 مصادف با 21 ماه رمضان در مکان فعلی دفن و در سال بعد در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) نخستین یادواره این شهید بزرگوار با سخنرانی آیت الله محمد هاشمیان امام جمعه فقید شهرستان رفسنجان برگزار گردید که از همان زمان، ستاد برگزاری مراسم مقرر کرد این یادواره در ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شود.

برگزاری مجازی این یادواره‌ در شرایط کرونایی کشور، ادای دینی به این شهید گمنام خواهد بود . 

مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه عنوان کرد: حجت الاسلام سید علی خمینی نوه حضرت امام(ره) تاکنون دو مرتبه در این یادواره حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخته است.

کرمی نژاد تصریح کرد: هر چه زمان می‌گذرد، جای خالی شهیدان بیشتر از قبل احساس می‌شود و در این روزهای کرونایی که امکان تجمعات میسر نیست برگزاری یادواره‌های مجازی ادای دینی به سرداران گمنام و شهدای سال‌های حماسه خواهد بود.

منبع : وب سایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید