بازدید از فرهنگ‌سرای شهر مس سرچشمه

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس از فرهنگ‌سرای مس سرچشمه؛ قدیمی ترین مرکز هنری و فرهنگی شهر سرچشمه؛ بازدید کرد. در این بازدید مهندس نادعلی اسماعیلی رئیس هیئت‌مدیره و مهندس علی محمدی عضو هیات‌مدیره، حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و محمدرضا رجب‌پور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه دکتر اردشیر سعدمحمدی را همراهی کرده از فرهنگ‌سرای شهر سرچشمه بازدید به عمل آوردند.
در جریان این بازدید، دکتر اردشیر سعدمحمدی از محمدصالح رزم‌حسینی کارتونیست کرمانی و مسئول فرهنگسرای مس سرچشمه که اخیرا در جشنواره «‌طنز کشور چین» موفق به دریافت جایزه شده بود‌، تقدیر کرد.
مدیرعامل شرکت مس در این بازدید بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل صنعت مس تاکید کرد.

برگزاری دوره‌های خوش‌نویسی، نقاشی، موسیقی، عکاسی، تئاتر، تذهیب، قلم‌زنی و هنرهای دستی برای هنرجویان از مهترین فعالیت‌های این مرکز فرهنگی در سرچشمه است. افزون بر این، در این مرکز برنامه‌های فرهنگی همچون نقد و بررسی فیلم و کتاب و شعر و داستان و کلاس‌های مثنوی‌خوانی و شاهنامه‌خوانی برگزار می‌شود.

بازدید از فرهنگ‌سرای شهر مس سرچشمه
بازدید از فرهنگ‌سرای شهر مس سرچشمه

دیدگاهتان را بنویسید